Obrázky skvěle doplní obsah článku a vzbudí ve čtenářích zájem ho otevřít. První obrázek se zároveň zobrazí i v náhledu. Zajímavý úvodní obrázek vám tak pomůže zvýšit atraktivitu vašeho článku.

05.07.2017

Před několika týdny mě přepadla potřeba něco vytvořit. Rozhodla jsem se vyrobit kolotoč nad postýlku pro Emmu. 

Představu jsem měla jasnou. Chtěla jsem něco jednoduchého v bílé barvě a ne moc složitého na výrobu nebo materiál. Rozhodla jsem se vyrobit origami ve tvaru diamantů, kterými jsem se inspirovala na internetu. Nakoupila jsem si tedy tvrdý lesklý papír, oboustrannou lepící pásku, dřevěné vyšívací kolečko a pár stužek v bílé barvě a začala stříhat a skládat podle tohoto postupu.

Bohužel jsem si nekoupila korálky a stužky se mi z papírových diamantů vyvlékly, takže jsem kolotoč nedodělala, ale diamanty využila jako hezkou dekoraci, která nám přes léto bude zdobit okenní parapet.

I přes malý neúspěch beru vyrábění origami jako docela příjemnou zábavu a hlavně relax, který mi chyběl.

Zkuste to taky!

© 2017 MishMash. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky