Co na sebe po porodu

13.07.2017

Outfit na procházku nebo do města Proužkovaný svetr Lindex / Košile Lindex / Tenisky Converse / Brýle Rayban / Džíny Lindex nebo HM

Oblečení během těhotenství je často diskutovaným tématem. Velmi často ale novopečené maminky řeší i skutečnost, co na sebe mají obléknout po porodu.

Některé, ty šťastlivé, odcházejí z porodnice a kdyby nedržely miminko, nikdo by ani nepoznal, že zrovna porodily. Já patřím do té opačné skupiny. Během těhotenství jsem hodně nabrala a jen doufám, že část těhotenských kil (a že jich teda je dost) tvoří i zadržovaná voda. Každopádně vím, že se hned po porodu nevejdu do svého oblečení, které jsem před těhotenstvím nosila a že to nějaký čas zabere, než se vrátím na původní váhu. Hodně se těmito myšlenkami zaobírám, bývám kvůli změně mé postavy občas i smutná a teď, když už přenáším, mě baví nakupovat věci maximálně pro Emmu. Já se obchodům s dámským oblečením raději obloukem vyhýbám a spíš dělám, že neexistují. Občas zavadím pohledem o nějakou výlohu a jen si v duchu povzdechnu, jak by bylo fajn jít po nákupech.

Snažím se nepropadat pesimismu a těším se na to, jak budu vozit kočárek, chodit na procházky a jak zase začnu běhat. Nikdy jsem si nemyslela, že se na to budu tak těšit, ale chybí mi to. Pokud budu mít energii a můj poporodní stav mi to dovolí, snad se zbavím i těch kil navíc a začnu si užívat víc i pohodlné módy, která na mě už volá z mé skříně. Obchody šly teď sice stranou, ale inspirace mě neopouští, a tak si dělám koláže oblečení, které mám doma nebo si plánuji pořídit a které si snad budu moci po šestinedělí dovolit nosit. #hlavnepohodlne #nejenpoporodu

pozn: Všechny kousky se dají koupit mnohem levněji i v neznačkových obchodech :-)


Sportovní outfit Tenisky Nike / Mikina Nike / Legíny Nike / Gumičky do vlasů Invisibooble

Outfit na oběd s mužem Košile Lindex nebo Tommy Hilfiger / Džíny HM nebo Marks & Spencer / Svetřík Tommy Hilfiger/ Náušnice Lindex / Boty HM

Outfit na kafe s kamarádkou Džíny Lindex nebo HM / Košile HM Logg / Tenisky New Balance / Kabelka Michael Kors nebo Next

© 2017 MishMash. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky