Milníkové kartičky

03.07.2017

Přesně si pamatuji, jak jsem jako puberťačka našla doma stará fotoalba a prohlížela si fotky z dětství. První, po kterém jsem sáhla bylo velké album s koženkovým červenobílým obalem, které zdobil obrázek ilustrace ležícího miminka s kytičkami kolem. Tohle album jsme v té době měli asi všichni :-)  

Zalistovala jsem pár stránkami, kde byly fotky mě jako mimča a u každé fotky nechyběl popisek "Monička - 1.měsíc", "Monička slaví první narozeniny", "Moje první Vánoce" (na té fotce jsem seděla na velikém červeném nafukovacím buvolovi a na spodních větvích stromečku chyběly ozdoby, protože jsem je prý den před focením zdemolovala).

Když jsem listovala dál a byla zvědavá, jak se mnou šel čas, narazila jsem na stránky s vytrhanými fotkami a ozdobené kresbami fialovou fixou. To jsem prý v nestřeženém okamžiku jako maličká malovala všude a bohužel se mi do spárů dostalo i album. Fotek postupně ubývalo a intervaly mezi jednotlivými životními úseky se docela prodlužovaly. Pár stránek na konci alba zůstalo prázdných a nepopsaných. Možná ještě čekají na doplnění.

V dnešní době všech těch různých vymožeností na 100% vím, že budeme Emmě pečlivě dokumentovat okamžiky jejího života, aby se nedostala na poslední stránky jejího alba, které budou prázdné. Výhodou jsou sice fotky v elektronické podobě, které jsou uchovatelné a které nejde počmárat fialovou fixou, ale ty hmatatelné vzpomínky mají prostě to své kouzlo. Mám ráda, když si vytáhnu fotky a s úsměvem vzpomínám.

Zatím máme jen pár fotek z ultrazvuku a vím, že ty obsadí první strany alba pro Emmu společně s pozitivním těhotenským testem. Pro úplně první okamžiky jejího života jsem se rozhodla pořídit milníkové kartičky, které zaplavily instragram a alba snad každého miminka. Původně jsem se rozhodla si je vyrobit doma sama, ale pak mě oslovila na Fleru šikovná Zuzka a za pár dnů už jsem měla kartičky v ruce. 

Moc se těším, až budeme dělat první fotky a vše dokumentovat a vlepovat je do alba (to pro jistotu uložím nahoru do knihovny a všechny fixy, včetně té fialové schovám :-) ).

© 2017 MishMash. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky