Jsem máma

10.08.2017

Dne 16.7.2017 se nám obrátil život naruby. Vlastně nám ho obrátila naše dcera Emma, která se v neděli narodila v 03:12 a udělala z nás ty nejšťastnější lidi na světě. 

Na Emmu jsme s mužem čekali a poslední dny, kdy jsem přenášela, se ploužily a já si myslela, že se jí už nedočkáme. Bylo to hrozně dlouhých 12 dnů, ale respektovali jsme, že se jí na svět ještě nechce a trpělivě vyčkávali. Shodli jsme se, že trpělivost je právě vlastnost, která nám oběma chybí a které se musíme učit.

Kontrakce a porod jsem zvládla s pomocí mého manžela a skvělé paní doktorky a porodní asistentky v nemocnici v Liberci překvapivě dobře. Bylo to náročné, ale ta odměna, kterou jsem držela v náručí v podobě naší zdravé a krásné dcery se nedá slovy popsat.  Z ničeho nic jsem se ocitla v roli maminky a pokaždé, když si to uvědomím a vzpomenu si na naše první společné okamžiky, se mi derou slzy do očí. Děťátko, které jsem víc jak devět měsíců nosila pod srdcem, bylo najednou vedle mě a celou si mě získalo. Nikdy bych nevěřila, jak silný zážitek to může pro ženu být a jak mě ta nová role naprosto pohltí. Nic důležitějšího není. Konečně jsem to poznala a jsem neskutečně vděčná. Můj dosavadní žebříček hodnot prošel obrovskou změnou. Stále mám své kamarády, oblíbené aktivity a zájmy, ale Emma je a už navždy pro mě i pro manžela bude na prvním místě.

A jaké to je být pro mě maminkou?

Každičký den se něco učím o ní ale i o sobě samotné. Každý den, kdy se na ní dívám, jsem ta nejšťastnější máma na světě. Jsem hodně unavená, občas mám pocity strachu, zda to všechno zvládnu a někdy podléhám stresu. Na druhou stranu mě Emma nabíjí neskutečnou energií do života, motivuje mě a ukazuje mi tu správnou cestu. Učí mě, že ne všechno musí být perfektní a na 100% a naopak vede k přirozenosti a poslouchání instinktu a sebe samotné.

Emmo, děkuju, že jsi z nás udělala šťastné a hrdé rodiče a přinesla nám do života obrovské štěstí a lásku.Budeme dělat všechno, aby jsi byla v životě šťastná... Slibujeme. Tvoje máma a táta.

© 2017 MishMash. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky